2012. október 10., szerda

Ruhadarabok, amik ellenálhatatlanok egy pasin

Mindannyiunknak vannak gyengéi, ha az erősebbik nem öltözködése kerül szóba.
Lássuk, melyek azok a ruhadarabok,amik megdobogtatják a szívemet ^^.

Csokornyakkendő

Ez a ruhadarab régimódi eleganciát kölcsönöz a viselőjének, egyszerre kisfiús és férfias, és egy csokornyakkendős úriember mellett mi is úri hölgynek érezhetjük magunkat egy kicsit ;)
Egészen a közelmúltig csak kisfiúkon láttam ilyet,meg a szalagavatókon frakkhoz viselve, de több külföldi blogon is felfedeztem ilyen képeket,és nemrég örömmel vettem észre őket e H&M férfi osztályán.
2490 forintért láttam őket, kéket és bordót, de a honlap szerint van fekete is.  Annyira tetszenek, hogy a kék valószínűleg Mr. Big ruhatárában fog landolni a jóvoltomból,hehe. 
V-nyakú pulcsi inggel (vagy ingnyaknak kinéző megoldással)

Ez is egy tipikus jó-kisfiús összeállítás, de valahogy mégis szexi, a cuki "mama kedvence" típusú srácokra asszociál róla az ember (nekem ez a típus a gyengém, nyami-nyami), ugyanakkor ha jól megnézzük, praktikus összeállításnak tűnik,amikor hűvös az idő, és ha a két ruhadarab színe összepasszol, nagyon tetszetős a végeredmény.
 Szerintem nincs olyan pasi,akinek ne állna jól.

Motoros szerelés

Ellentétben az előző kettővel, ez inkább olyan "booooorn to be wiiiiiiiiiiiiild" érzést kelt az emberekben,az mindenesetre biztos, hogyha ilyet látok, attól eléggé beindul a hormonháztartás, főleg ha a hozzáillő csodajárgány is a közelben van <3
Önmagában a motoros szerelés-motor nélkül- szerintem elég nagy hülyeség, nem tűnik kényelmesnek, esetleg a dzsekit fel lehet venni csak úgy, utcára is, azzal nincs semmi baj, de a többit, ha nincs éppen vasparipa, akkor hagyjátok otthon,fiúk ^^






Öltöny

Ezen szerintem nincs mit magyarázni, a legtöbb nőnek ez a gyengéje, függetlenül az aktuális divattól, attól hogy hány gombos zakó megy éppen, egy öltönyös férfi mindig vonzó!(viszont helytelenkedni egy színház mosdójában csúnya dolog,ne tegyetek ilyet!)
Külön kedvencem a klasszikus fekete, de inkább a szűkített zakós megoldást kedvelem, és persze egy meglepő színű inggel (mondjuk halványlila) a legellenállhatatlanabb. 
Remélem a kép tetszik nektek :D




 A hét végén a Glamour-napok miatt várható néhány új  ruhadarab bemutatása, és outfit képek is készülnek, méghozzá nagyon izgalmas lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése